ارزیابی 15 کارمند Wirecutter از ظروف آرکوپال دینو ۶نفره ایرانی

پس از بررسی صدها مجموعه ظروف غذاخوری در فروشگاه‌ها و آنلاین، برای آزمایش به‌روزرسانی سال 2019 خود (تقریباً 140 قطعه ظروف غذاخوری) را روی 30 تنظیمات مکان قرار دادیم و از 15 کارمند Wirecutter دعوت کردیم تا آنها را در آشپزخانه آزمایشی شهر نیویورک خود ارزیابی کنند.

برای جلوگیری از تحت تأثیر قرار گرفتن تست‌کننده‌های ما تحت تأثیر نام‌های تجاری، علامت سازنده را در پایین هر قطعه پوشاندیم.

ما قیمت سرویس آرکوپال دینو سفید ساده را بر اساس وزن، اندازه، شکل و طراحی کلی آن قضاوت کردیم.

از آنجایی که سایه ظروف سفید به طور چشمگیری از مجموعه ای به مجموعه دیگر متفاوت است، ما همچنین رنگ و روشنایی هر کدام را مقایسه کردیم.

به طور کلی، قیمت سرویس ارکوپال ۶نفره که رنگ آبی یا خاکستری داشتند نسبت به ظروف خامه ای یا سفید روشن بیشتر است و  برای آزمایش کنندگان ما جذابیت کمتری داشتند.

سپس هر قطعه را زیر نور بررسی کردیم تا ایرادهایی مانند لبه های ناهموار، چکه شدن یا لعاب ناسازگار، فرورفتگی، خراشیدگی یا خراشیدگی را بررسی کنیم (می توانید در راهنمای خرید ظروف غذاخوری ما درباره این معایب بیشتر بخوانید).

بعد از اینکه پنل تست ما به محدود کردن لیست کمک کرد، از هر یک از مجموعه‌های دارای رتبه برتر یک بشقاب برداشتیم و آن را با چنگال و چاقو 50 بار خراش دادیم تا ببینیم آیا ظروف به لعاب آسیب رسانده یا آثار فلزی باقی مانده است.

در نهایت، ما یک لیوان یا فنجان چای را از هر یک از انتخاب هایمان در یخچال قرار دادیم و هر کدام را با آب جوش پر کردیم تا ببینیم آیا تغییر شدید دما باعث شکستن آنها شده است یا خیر.

هشدار اسپویلر: تمام ظروف غذاخوری پس از انجام هر دو آزمایش سالم ماندند و در ادامه به این سوال که سرویس آرکوپال بهتره یا چینی پاسخ خواهیم داد.

این را دریافت کنید اگر: یک ست ارزان اما شیک از ظروف غذاخوری چینی با طراحی کلاسیک می خواهید که کیفیت عالی نسبت به قیمت داشته باشد.

چرا عالی است: آزمایش کنندگان ما ظروف غذاخوری Crate and Barrel Aspen را به دلیل خطوط تمیز و طراحی ساده آن دوست داشتند.

قابل‌توجه است که این مجموعه گرفتار مشکلات اکثر ظروف غذاخوری و سرویس آرکوپال ایرانی در این محدوده قیمتی نیست، مانند لبه‌های بشقاب پرپشت، لعاب قطره‌ای و حفره‌دار.

اگرچه ما ناهماهنگی های بسیار جزئی را در سطح لعاب مشاهده کردیم، کیفیت این مجموعه بسیار بیشتر از قیمت پایین آن است.

یکی از آزمایش کنندگان ما اظهار داشت که آسپن “یک مجموعه واقعاً زیبا با لعاب یکنواخت و وزن مناسب است.”

  • منابع:
  1. The Best Dinnerware Set
  • تبلیغات:
  1. استفاده از صابون ضد باکتری برای کودکان
  2. کشف خواص زعفران و پیشینه آن در قرن های اخیر
  3. فرسایش مینای دندان با مصرف لیمو شیرین افزایش می یابد
  4. آخرین قرارداد ارسال محصولات ایرانی به کشور های همسایه