نخوردن خرمای مروارید سیاه بم موجب کاهش هوش در مادران باردار می شود

خرمای مروارید سیاه بم سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی است که می‌تواند ما را سالم نگه دارد، و ۷ عدد خرما در روز به اندازه وعده‌های غذایی مناسب به بدن کمک می‌کند تا تعادل فیزیکی خوبی داشته باشد.

این میوه های شیرین سرشار از فیبر، آنتی اکسیدان و بدون کلسترول هستند و می توانند سیستم ایمنی شما را تقویت کرده و به محافظت از بدن شما کمک کنند.

قرآن همچنین به ما می گوید که چگونه خوردن خرما در سوره مریم می تواند به رفع دردهای بارداری و زایمان کمک کند.

مریم (علیه السلام) در دوران بارداری با عیسی (ع) دردهای شدیدی را تجربه کرد، از این رو خداوند برای رفع ناراحتی او به او دستور داد که خرما بخورد.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: در میان درختان درختی است که برگهایش نمی ریزد و مانند مسلمان است، نام آن درخت را به من بگویید.

خرما

همه به فکر درختان مناطق کویری افتادند. و من به درخت خرما فکر کردم اما احساس کردم که او جواب می دهد.

سپس دیگران پرسیدند: ای رسول خدا (ص) آن درخت چیست؟ او پاسخ داد: این درخت خرما است.

پیامبر (ص) وقتی درخت خرما را به مسلمانان تشبیه کرد، می‌فرمود که مؤمن در ایمانشان قوی است و در عبادت خدا (ص) تسلیم نمی‌شود.

مؤمن همیشه دستش را به سوی خدا دراز می کند، درست مانند برگ ها و شاخه های درخت خرما که به خورشید می رسد.

درخت خرما و میوه‌ای که به بار می‌آورد می‌تواند به تغذیه زمین کمک کند، همانطور که امت اسلامی می‌توانند با انتشار کلام الله (SWT) و پیروی از کلام او به تغذیه اسلام کمک کنند.

مقاله‌ای که توسط مجله زنان و زایمان منتشر شده است، فواید خوردن خرما در مراحل پایانی بارداری را تایید می‌کند و بیان می‌کند که مصرف خرما بدون تأثیر منفی بر نتیجه زایمان و زایمان تأثیر مثبتی بر مادر و مادر دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.