استفاده از پسته خام گلستان موجب افرایش قند خون در کودکان می شود

محققان دریافتند گروهی از افراد دارای اضافه وزن یا چاقی که هر روز یک وعده پسته می‌خوردند نسبت به افرادی که پسته نمی‌خوردند، شاخص توده بدنی و دور کمر کمتری داشتند.

اگرچه پسته خام گلستان سرشار از چربی و کالری است، اما چربی موجود در آن چربی تک غیراشباع است.

آنها همچنین دریافتند که گروهی که پسته می‌خوردند، تغییرات سالمی در انتخاب‌های غذایی خود ایجاد کردند، به طور کلی فیبر رژیم غذایی را افزایش دادند و مصرف قند و غذاهای پرچرب را کاهش دادند.

با این حال، ذکر این نکته مهم است که محققان معتقد بودند این نتایج به این دلیل است که مصرف پسته به معنای افزایش مصرف فیبر در رژیم غذایی و کاهش مصرف شیرینی ها است.

این نوع چربی می تواند به کاهش لیپوپروتئین های با چگالی کم (LDL) یا کلسترول بد کمک کند و خطر سکته مغزی را کاهش دهد.

پسته

منبع معتبر انجمن قلب آمریکا می گوید که اکثر چربی های موجود در رژیم غذایی افراد باید از چربی های تک غیراشباع باشد تا خطر مشکلات قلبی عروقی کاهش یابد. مصرف متعادل پسته نباید بر وزن فرد تأثیر بگذارد.

یکی از راه‌های تعدیل مصرف پسته، خرید انواع پوسته‌دار آن است. این می تواند به کاهش سرعت مصرف کمک کند و به فرد این امکان را می دهد که بفهمد چه زمانی سیر شده است و خطر خوردن بیش از حد را کاهش می دهد.

پسته یک منبع غذایی غنی از فیبر است، به این معنی که به جای ایجاد یبوست، به کاهش یبوست کمک می کند.

با این حال، افراد مبتلا به عدم تحمل آجیل یا آلرژی ممکن است مشکلات گوارشی مانند اسهال، گاز، نفخ یا گرفتگی معده را تجربه کنند.

افرادی که مشکوک به عدم تحمل آجیل هستند باید قبل از وارد کردن آجیل به رژیم غذایی خود با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنند.

پسته انرژی را به آرامی آزاد می کند، که آن را به میان وعده ایده آلی برای قبل از تمرین تبدیل می کند. پروتئین موجود در آنها همچنین می تواند به ریکاوری عضلات پس از ورزش کمک کند.

پسته همچنین منبع مفیدی از اسید آمینه ال آرژنین است که ما آن را به ترکیب کاهش دهنده فشار خون یعنی اکسید نیتریک تبدیل می کنیم.

پسته ممکن است گنجاندن مفیدی در یک برنامه مدیریت وزن باشد، همچنین دارای کالری و محتوای چربی کمتری نسبت به سایر مغزها است، همچنین دارای محتوای انرژی قابل متابولیسم خالص کاهش یافته است.

به این معنی که ما تمام کالری آنها را هضم و جذب نمی کنیم. ارزش. از آنجایی که سرشار از فیبر هستند باعث سیری و سیری ما نیز می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.