استفاده از دفتر مشق چوبی موجب گرم شدن مردی در جنگل شد

یادداشت های روزانه با دفتر مشق چوبی به عنوان یک روش تحقیق جامعه شناختی نسبتاً نادیده گرفته شده است.

این مقاله ارزش تحقیقات دفترچه خاطرات را برجسته می‌کند، با تکیه بر ادبیات مربوط به خودکار زندگی‌نامه و تحقیقات خدمات بهداشتی و همچنین مطالعه کیفی نیاز و تقاضا برای مراقبت‌های بهداشتی اولیه، که از خاطرات روزانه و مصاحبه‌های عمیق مرتبط استفاده می‌کرد.

به طور خاص، داده‌های این مطالعه برای نشان دادن نقش روش «مصاحبه روزانه با دفتر» در ارائه ابزاری برای «مشاهده» رفتاری که برای مشاهده شرکت‌کننده غیرقابل دسترس است، استفاده می‌شود.

پنج مزیت کلیدی مصاحبه دفتر مورد بحث قرار می گیرد، یعنی پتانسیل روش “مصاحبه با دفتر خاطرات” برای تطبیق با حالت های مختلف پاسخ.

تا چه حد این روش اولویت‌های خود روزنامه‌نگاران را به دست آورده است. اهمیت فرآیند تحقیق در روشن ساختن زمینه هایی که در آن کمک طلبی صورت گرفته است.

برخی از موضوعات ناشی از این بررسی را در زمینه مطالعه نیاز و تقاضا برای مراقبت های بهداشتی اولیه، که از خاطرات روزانه و مصاحبه های عمیق مرتبط استفاده می کرد، بررسی می کند.

دفتر

این مطالعه بخشی از یک برنامه تحقیقاتی است که در مرکز تحقیقات و توسعه مراقبت‌های اولیه ملی (NPCRDC) در مرکز منابع تحقیقاتی سلامت عمومی (PHRRC) در دانشگاه سالفورد، به منظور توسعه روش‌های مناسب برای بررسی تقاضا برای مراقبت‌های اولیه رسمی و غیررسمی شکل گرفت.

یکی از اهداف پروژه گزارش شده در اینجا ارزیابی میزان ارزشمندی کیفی خاطرات سلامت در این زمینه بود.
یادداشت های روزانه به عنوان یک روش جامعه شناختی.2.1 این مطالعه توسط دو منبع مجزا، که به طور موازی و با لقاح متقابل کمی توسعه یافته اند.

اطلاع رسانی شد، یعنی ادبیات مربوط به خود زندگی نامه و “اسناد زندگی” و ادبیات خاطرات در تحقیقات خدمات بهداشتی.

2.2 آلپورت (1943) 3 مدل متمایز از دفتر خاطرات آشنا در زندگی روزمره را شناسایی می کند: مجله صمیمی، که در آن افکار و نظرات خصوصی ثبت می شود، بدون سانسور.

این نوع کار در گسترش تمرکز زندگی‌نامه از «عده‌ای از نخبگان» (Stanley, 1995: p. 13) و ایجاد تجربیات قابل مشاهده که اغلب پنهان هستند، تأثیرگذار بوده است.

اخیراً در تحقیقات جامعه‌شناختی علاقه به خود زندگی‌نامه افزایش یافته است. این از منابع فراوانی، از جمله ستون‌های قلب‌های تنها (پیرس، 1996)

و جلسات کویکر (کالینز، 1996) استفاده کرده است و تنوع بیشتری از متون زندگی‌نامه‌ای را در زندگی روزمره، از خاطرات منتشر شده تا برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، برجسته کرده است.

به عنوان این زندگی شما و دیسک های جزیره صحرا است (استنلی، 1992). با این حال، در این ادبیات، بحث نسبتا کمی در مورد دامنه تحقیقات مبتنی بر دفترچه خاطرات وجود دارد.