بلایی که دستگاه فشار خون accumed بر پوست دست پیرزن آورد

دستگاه فشار خون accumed معمولاً در مکان‌های عمومی مانند داروخانه‌ها مستقر هستند، اما مشخص نیست که چه تعداد از افراد مبتلا به فشار خون در حال حاضر از آنها استفاده می‌کنند.

ما به دنبال تخمین نسبت بیماران مبتلا به فشار خون بالا بودیم که از این نوع مانیتورها استفاده می کنند و بررسی می کنیم که آیا استفاده بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی یا سلامتی متفاوت است یا خیر.

استفاده بیماران مبتلا به پرفشاری خون از مانیتورهای BP واقع در داروخانه ها رایج است. بیماران جوان تر، سیاه پوستان و آنهایی که تحصیلات دبیرستانی داشتند کمی بیشتر احتمال داشت که از آنها استفاده کنند.

از آنجایی که استفاده از این مانیتورها بسیار رایج است، تلاش برای اطمینان از دقت آنها مهم است.

مانیتورهای فشار خون (BP) در دسترس عموم (مانند دستگاه‌هایی که در داروخانه‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، مراکز اجتماعی و مراکز تناسب اندام واقع شده‌اند) می‌تواند گزینه جذابی برای نظارت بر فشار خون برای افرادی باشد که منابع لازم برای خرید مانیتور BP خود را ندارند یا برای مردم.

که نیاز به بررسی نسبتاً نادر BP خود در خارج از ویزیت مراقبت های بهداشتی دارند.

با این حال، مطالعات اندکی که این مانیتورها را ارزیابی می‌کنند، نشان داده‌اند که آنها در مقایسه با خوانش‌های دستی با استفاده از فشارسنج جیوه‌ای نادقیق هستند.

دستگاه

طبق استانداردهای تعیین شده توسط انجمن پیشرفت ابزار پزشکی (AAMI)، میانگین اختلاف (با استفاده از یک پروتکل استاندارد) بین قرائت‌های مانیتور آزمایش (سیستولیک و دیاستولیک که به طور جداگانه درمان می‌شوند) و قرائت‌های انجام شده با فشارسنج جیوه باید در محدوده ± باشد.

5 میلی متر جیوه با انحراف معیار بیش از 8 میلی متر جیوه.

استاندارد AAMI بیان می‌کند که اگر استاندارد طلایی برای اندازه‌گیری BP سمع است، حداقل باید 85 نفر آزمایش شوند و حداقل 255 قرائت فردی ثبت شود.

اگر فشار داخل شریانی استاندارد طلایی باشد، حداقل 150 قرائت جداگانه ضروری است. ما فقط یک گزارش از یک دستگاه استفاده عمومی پیدا کردیم که استاندارد AAMI را برآورده می کرد.

چندین مطالعه (که بیشتر مدل‌های Vita-Stat را ارزیابی می‌کنند) نشان داده‌اند که مانیتورهای مبتنی بر جامعه با استفاده عمومی از استانداردهای قابل قبول دقت و قابلیت اطمینان برخوردار نیستند.

در حالی که تفاوت میانگین بین فشارسنج جیوه و دستگاه‌های مبتنی بر جامعه کوچک است (به عنوان مثال، اختلاف 4.4 میلی‌متر جیوه در سیستولیک و 1.0 میلی‌متر جیوه تفاوت در دیاستولیک)، فاصله اطمینان 95 درصد حول این تخمین‌ها بسیار زیاد بود (به عنوان مثال، 14 میلی‌متر جیوه. زیر یا 23 میلی‌متر جیوه بالاتر از قرائت سیستولیک که با مانومتر جیوه‌ای گرفته می‌شود.