خرید کلوچه لاهیجان عمده موجب ورشکست شدن تاجر بزرگ شیرینی شد

کلوچه لاهیجان عمده سنتی ما را در پروونس برای قهوه های لذیذ آفتابی کشف کنید!

غذاهای تخصصی که توسط سرآشپزهای قنادی ما با تجهیزات سنتی، دانش قدیمی و مواد اولیه با کیفیت بالا تهیه می شود.

بین دستور العمل های قدیمی و غذاهای نمادین، غذاهای لذیذ پر از تاریخ را (دوباره) کشف کنید که شما را به گذشته می برد!

کلوچه خوشمزه ای که می توانید در بسته بندی های مختلف و همچنین در مجموعه های مختلف برای ارائه یا ارائه به خودتان پیدا کنید.

از شیرینی های شکری گرفته تا برش های شیرینی زنجبیلی، این ها خوراکی های کلاسیکی هستند که هر بشقاب شیرینی به آن نیاز دارد.

اگر از ما بپرسید، فصل پخت تعطیلات فوق العاده ترین زمان سال است. در آن زمان است که می‌توانیم رویال آیسینگ، آب‌نبات‌های رنگارنگ و آب‌نبات‌های رنگارنگ را بشکنیم و به تمام کوکی‌های تعطیلات مورد علاقه‌مان جلوه خاصی ببخشیم.

و، در حالی که ما همیشه مطمئن می شویم که یک یا دو کوکی منحصر به فرد کریسمس را در جمع بندی خود قرار می دهیم.

شیرینی جات

هیچ چیز بهتر از یک دسته تازه پخته شده از کلاسیک ها نیست. ما در مورد نان های کره ای، انواع مختلف شیرینی های شکری و البته مقدار زیادی شیرینی زنجبیلی صحبت می کنیم.

اگر به دنبال تعداد انگشت شماری از دستور العمل ها هستید که بر طعم های کلاسیک و تکنیک های آزمایش شده و واقعی تکیه دارند، این ها همان هایی هستند که باید به کارنامه خود اضافه کنید.

گلوله های برفی، اثر انگشت، بیسکوتی و موارد دیگر را خواهید یافت. مهم نیست که چه کوکی هایی را می خواهید بپزید، اسپریتز یکی از ضروریات تعطیلات است.

جلوه رنگ سبز و سفید به این کوکی‌های کلاسیک ظاهری مدرن می‌دهد و رنگ‌های قرمز کمی شادی تعطیلات را بیشتر می‌کنند.

امروزه به دلیل داشتن ترکیبات مفید، توجه زیادی به خواص دارویی و تغذیه ای گیاه اسپیرولینا پلاتنسیس شده است.

هدف از این مطالعه ترکیب کلوچه های سنتی ایرانی با زیست توده S. platensis به عنوان یک ماده مکمل بود. مواد و روش‌ها: آرد گندم با پودر ریزجلبک در غلظت‌های 0، 0.5، 1 و 1.5 درصد وزنی جایگزین شد و تأثیر اختلاط آن بر ویژگی‌های فیزیکی، تغذیه‌ای، آنتی‌اکسیدانی، ضد بیاتی و ارگانولپتیک کلوچه‌ها بررسی شد.

یافته‌ها: نتایج نشان داد که محتوای آهن، پروتئین و اسید γ-لینولنیک کلوچه‌های غنی‌شده در نتیجه ترکیب S. platensis و خواص آنتی‌اکسیدانی همراه افزایش یافت.