درب ضد سرقت ایرانی درجه یک که با تغییر دما رنگ عوض می کند

درها به گونه ای طراحی شده اند که بیش از عناصر فقط جلوی ورود را بگیرند. بخش بزرگی از هدف آنها امنیت است. بیش از 4000 سال است که درها به قفل مجهز شده اند. وقتی کسب و کاری دارید، امنیت یکی از دغدغه های اصلی شماست.

انواع دستگاه های مورد استفاده برای درب ضد سرقت ایرانی درجه یک و ورودی ساختمان های تجاری باید از هر چیزی که در ورودی خانه شما یافت می شود محکم تر باشد. هفت روش اصلی برای ایمن سازی ورودی یک مکان تجاری وجود دارد:

در کنار تعمیر درب های تجاری، Vortex Doors این سیستم های امنیتی را نیز نصب می کند. از آنجایی که این سیستم ها باید با خود درب ادغام شوند، تجربه تعمیر ما به ما تخصص مناسبی برای نصب صحیح آنها می دهد.

برای به دست آوردن ایده ای در مورد اینکه کدام یک برای مؤسسه شما بهترین است، به شما کمک می کند تا توضیح مختصری از نحوه عملکرد هر کدام و موقعیت هایی که برای آنها مناسب تر است داشته باشید. همچنین باید در نظر داشته باشید که این روش های جداگانه را می توان در ترکیب با یکدیگر استفاده کرد.

یکی از ساده ترین روش ها برای ایمن سازی هر نوع درب، کارت خوان است. این سیستم متکی بر کارت هایی است که فقط برای افراد تعیین شده صادر می شود.

درب

همچنین دارای انعطاف پذیری در اجازه دادن به افراد مختلف برای داشتن سطوح مختلف دسترسی است. ممکن است بیش از یک منطقه امن داشته باشید و فقط بخواهید که برخی افراد بتوانند به همه این مناطق وارد شوند. سه راه اساسی برای خواندن کارت ها وجود دارد.

بارکد، نوار مغناطیسی یا RFID. تکنیک نوار مغناطیسی به دارنده کارت نیاز دارد که کارت را از طریق یک کارت خوان بکشد. این کار کمی سرعت کار را کاهش می دهد اما به پرسنل امنیتی اجازه می دهد تا نگاه بهتری به کاربر کارت داشته باشند. بارکدها کمی سریعتر هستند. کارت فقط باید در نزدیکی کارتخوان نگه داشته شود تا بتواند آن را اسکن کند. یک کارت RFID حتی لازم نیست برای خواندن نمایش داده شود.

این نوع کارت برای موقعیت‌هایی مانند راننده‌های تحویل، که نزدیک شدن به کارت‌خوان دشوار است، بهترین است. همه انواع کارت خوان ها دارای مزیت اضافه ای هستند که می توانند اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چه کسی به چه چیزی دسترسی دارد، دارد.

فشار دادن دکمه های سمت راست
کنترل های صفحه کلید از یک صفحه کلید عددی یا الفبایی برای دسترسی استفاده می کنند. ممکن است یک رمز عبور یا شماره واحد برای همه وجود داشته باشد یا می توانید کدهای مختلفی را به افراد مختلف اختصاص دهید.

این رویکرد معمولاً در شرایطی مشابه مواردی که به کارتخوان ها متکی هستند اعمال می شود. این نوع سیستم امنیتی مزیتی نسبت به کارت خوان دارد زیرا کسی نمی تواند با استفاده از کارت گم شده یا دزدیده شده وارد شود.

ارسال سیگنال های مثبت
فرستنده های رادیویی اساساً مانند نسخه خانگی کار می کنند. این وسیله ای است که برای باز کردن درب اتوماتیک گاراژ استفاده می شود. تنها با فشار دادن یک دکمه روی فرستنده، سیگنالی برای بازکن خودکار یا پرسنل امنیتی ارسال می شود تا درب را باز کنند.

این یک راه حل عالی برای درب های بزرگی است که به آرامی باز می شوند. شخصی که نیاز به ورود دارد می تواند یک دکمه را خیلی زودتر فشار دهد تا از تاخیر جلوگیری کند. آنها همچنین به فرد این امکان را می دهند که از ترک وسیله نقلیه در هوای بد خودداری کند.