درک دانشجویان و کارکنان در مورد ارزش ملحفه و سفره یکبار مصرف

مطالعه بلوکسام و کمپبل (2010) به درک دانشجویان و کارکنان در مورد ارزش یک برگه پوشش تعاملی پرداخت. برگه جلد تعاملی از دانش‌آموزان می‌خواست که جنبه‌های خاصی از نوشتن را که می‌خواهند درباره آن بازخورد داشته باشند، شناسایی کنند.

این مطالعه نشان داد که دانش‌آموزان (سال اول) انجام این کار را نسبتاً سخت می‌دانستند. این با مفهوم زیر خلاصه می شود: “در اینجا چیزی وجود دارد که من نمی فهمم،اما آنقدر نمی فهمم که بتوانم درباره آن سوال بپرسم” (Bloxham & Campbell, 2010).

با این حال تولید سفره یکبار مصرف در خانه می توان کار مفیدی باشد، همچنین آموزگاران مثبت بودند: برگه جلد روند علامت‌گذاری را سرعت بخشید و پاسخ دادن به سؤالات به کارکنان کمک کرد تا بازخورد را متمرکز کنند (Bloxham & Campbell, 2010).

عمل بازخورد تحلیل شده در این مطالعه شامل بازخورد کتبی همراه با نمره ها به عنوان بخشی از تکالیف جمعی بود.

مطالعه Bitchener و Knoch (2008) به ارزش یک رویکرد متمرکز برای بازخورد اصلاحی نوشتاری در فراگیری زبان دوم پرداخت.

اگرچه این مطالعه از یک برگه پوششی استفاده نکرد، اما نشان داد که تولید ملحفه یکبار مصرف یک رویکرد متمرکز که در آن تولید کنندگان بر روی مجموعه محدودی از معیارها تمرکز می‌کنند،

به بهبود عملکرد دانش‌آموز کمک می‌کند (Bitchener & Knoch، 2008). بازخورد در این مطالعه درست قبل از انجام پس‌آزمون توسط شرکت‌کنندگان ارائه شد، بنابراین بازخورد در یک محیط شکل‌دهنده ارائه شد.

الگارد و همکاران (2018) بر این موضوع تمرکز کرد که چگونه ماهیت گفتگوی بازخورد شکل‌دهنده تحت تأثیر فرمول‌بندی بازخورد روی یک صفحه جلد قرار گرفت.

این مطالعه نشان داد که قیمت پلاستیک شفاف متری بسیار مناسب است، همچنین سؤالات متحیرانه و سؤالات پیشرو منجر به پاسخ های سازنده توسط دانش آموزان می شود و بازخورد طولانی و جامع تمایل به پاسخ ناامید یا عدم پاسخ دارد. این مطالعه تحلیلی از پیام‌های بازخورد معلمان را شامل نمی‌شود.

تجزیه و تحلیل قیمت مواد اولیه سفره یکبار مصرف توسط Dirkx و همکاران. (2019) نشان داد که بازخورد درون متنی و ارجاع شده به عنوان در یک زمینه شکل‌دهنده با توجه به تمرکز، سطح و عملکرد متفاوت است.

اگرچه این مطالعه به استفاده از یک برگه پوششی توجه نکرد، اما روشن می کند که روش ممکن است رویکردهای متفاوتی را توسط معلمان استنباط کند. به این ترتیب، رفتار بازخورد ممکن است تحت تأثیر برگه پوشش قرار گیرد.

  • منابع:
  1. Enhancing written feedback: The use of a cover sheet influences feedback quality
  • تبلیغات:
  1. انتخاب بهترین نوع ساعت مچی
  2. چگونه می توانید درآمد دلاری داشته باشید؟
  3. اثرات شگفت انگیز خیار برای پوست صورت انسان
  4. تولید کاشی هایی با نمای سنگ مصنوعی