ربات اسباب بازی کنترلی ارزان که در برابر خنده تغییر سایز می دهد

بچه‌ها با ربات اسباب بازی کنترلی ارزان انسان‌نما به نام نائو صحبت کردند که قدش در حدود 60 سانتی‌متر (2 فوت) ایستاده بود، در حالی که به حسگرهایی متصل بودند که ضربان قلب، حرکات سر و چشم‌هایشان را دنبال می‌کردند.

والدین یا سرپرستان کودک این تعامل را از یک اتاق مجاور مشاهده کردند.

قبل از هر جلسه، کودکان و والدین یا سرپرست آنها نیز پرسشنامه ای را برای ارزیابی بهزیستی روانی کودک تکمیل کردند.

محققان دریافتند که در مورد کودکانی که بیشتر با سلامت روان خود دست و پنجه نرم می کنند، «روبات ممکن است آنها را قادر به افشای احساسات و تجربیات واقعی خود کرده باشد».

ربات اسباب بازی عالی هستند زیرا در دنیای فیزیکی قرار دارند تعامل بیشتری دارند، بنابراین کودکان بیشتر درگیر می‌شوند.

Micol Spitale یکی از نویسندگان این مطالعه گفت: نتایج به این معنا نیست که روبات ها باید جایگزین روانشناسان یا سایر متخصصان سلامت روان شوند.

از آنجایی که تخصص انسان از هر کاری که یک ربات اسباب بازی می تواند انجام دهد پیشی می گیرد.

او می‌افزاید: «با این حال، کار ما نشان می‌دهد که ربات اسباب بازی می‌توانند ابزار مفیدی برای کمک به کودکان برای باز کردن و به اشتراک گذاشتن چیزهایی باشند که ممکن است در ابتدا برای اشتراک‌گذاری راحت نباشند».

ربات

در گذشته، احتمالاً برخی از مهارت‌های STEM را از بازی با بلوک‌های لگو و لینکلن لاگ یاد گرفته‌اید.

با پیشرفت تکنولوژی، اسباب بازی ها نیز پیشرفت می کنند.

اکنون، لگوها و سایر اسباب‌بازی‌های با فناوری پایین با ربات‌های با فناوری پیشرفته ترکیب شده‌اند که به تبدیل یادگیری در مورد مهندسی، کدنویسی و ریاضیات به سرگرمی کمک می‌کنند.

کار مدرسه مبتنی بر STEM مطمئناً بخشی از برنامه درسی کودک شما است، و این اسباب‌بازی‌ها می‌توانند این مهارت‌ها را تقویت کنند و به مخترعان نوپا این فرصت را می‌دهند که به تنهایی در خارج از کلاس خلاق باشند.

اما با وجود بسیاری از اسباب‌بازی‌های روباتی در بازار، انتخاب بهترین اسباب‌بازی برای کودک شما می‌تواند چالش برانگیز باشد.

به همین دلیل است که ما بهترین کیت‌های رباتیک را برای طیف وسیعی از سنین گردآوری کرده‌ایم – که همه آنها یک هدیه تعطیلات عالی هستند.

برای توصیه‌های ما، به‌علاوه اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه ربات‌ها بچه‌ها را در حین یادگیری درگیر و سرگرم می‌کنند، ادامه مطلب را بخوانید.