روش تحقیق از رویکرد تحقیق تخته سه لایه

روش تحقیق از رویکرد تحقیق سازنده استفاده شد. کاسانن و همکاران (1993) توضیح می دهد که فرآیند تحقیق سازنده ممکن است به مراحلی تقسیم شود.

عبارتند از: مشکل یابی مرتبط، درک جامع در مورد موضوع، ایجاد یک ایده راه حل، نشان دادن کارآمدی راه حل، نشان دادن ارتباطات نظری و مشارکت راه حل و بررسی دامنه کاربرد راه حل. شکل 1 مراحل توسعه بازی شبیه سازی DESIM را شرح می دهد.

هدف از این مطالعه چوب روسی رنگ شده فرآیند NPD و نشان دادن آن توسط یک بازی شبیه‌سازی بود. برای به دست آوردن درک کلی و عمیق در مورد موضوع، فرآیندهای NPD (ون آکن، 2005؛ کوپر، 1996؛ باهل و بیتز، 1988) و مطالعات موردی در صنعت (اونز، 2007؛ لوئیس 2001) برای یافتن جنبه های اساسی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.

و عوامل موفقیت کار طراحی مقالات مربوط به کار تیمی، فرآیند توسعه محصول، مدیریت مالی و بازی های شبیه سازی نیز از پایگاه های داده استخراج شد.

یک روند سازنده برای توسعه یک انتزاع قابل استفاده برای توصیف کار NPD توسط چوب روسی دیوار استفاده شد. چارچوب برای مدل با استفاده از مدل سیستم کار عمومی (Kleiner, 2006) به عنوان پیش زمینه نظری در مرحله انتزاع ساخته شد.

مدل سیستم کار متشکل از پرسنل، زیر سیستم های فنی و سازمانی و محیط خارجی است که از رویکرد کلان ارگونومیک برای طراحی سیستم کلی کار پشتیبانی می کند.

طراحی بازی با روش سازنده انجام شد که در آن چوب الوار روسی توسعه‌یافته در بازی شبیه‌سازی اعمال شد. کاربرد راه حل اولیه با پخش نمونه های اولیه آزمایش شده است.

مراحل بعدی تحقیق، نهایی کردن بازی، بازی کردن، جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌ها خواهد بود. نقطه پایانی تحقیق اعتبار سنجی مدل خواهد بود.

مدل‌سازی فرآیندهای شناختی در قالب الگوریتم‌های رایانه‌ای دشوار است، آنها برای پیش‌بینی فرآیندهای شناختی انسان در نظر گرفته شده‌اند، به عنوان مثال. تصمیم گیری، حل مسئله و برنامه ریزی در یک سیستم.

بر اساس نظریه‌های روان‌شناختی پردازش اطلاعات انسان، رفتار انسان را می‌توان با تجمیع فرآیندهای داخلی مورد نیاز برای انجام کار چوب سه لایه روسی کرد. (Meister، 1995)

رویکرد شبکه وظیفه، توالی تعداد زیادی از وظایف را که در یک شبکه برای دستیابی به یک هدف خاص مرتب شده اند، پوشش می دهد.

زمان مورد نیاز برای تکمیل وظایف و احتمال خطای کار از ویژگی های اصلی چنین مدل هایی است. مایستر (1995) بیشتر توضیح می دهد که دو یا چند مدل ممکن است ترکیب شوند تا کمبودهای یک نوع مدل را با نقاط قوت دیگری جبران کنند.

  • منابع:
  1. The three-layer simulation game model for the computer-augmented board game
  • تبلیغات:
  1. با استفاده از این نوع لباس کار از شر بیماری های پوستی خلاص شوید
  2. دستکشهای جوشکاری تولید شده از نخ کولار
  3. چرا استفاده از لباسهای ورزشی در خارج از زمین مجاز است؟!
  4. مردم چین معتقدند که خوردن خورش زالو باعث تصفیه خون می شود