سنگ مصنوعی نما که با آن امنیت را به خانه هایتان می برید

برای تشخیص سنگ مصنوعی نما مختلف از طریق نمونه های مصور متعدد از بریتانیای کبیر و سایر کشورها می توان مقاله زیر را مطالعه نمایید.

و سپس ماهیت گرانیت ها، آتشفشان ها، سنگ های آهک، ماسه سنگ ها، سنگ چخماق، سنگ های دگرگونی، برش ها و کنگلومراها را با تاکید بر چگونگی توصیف می کند.

زندگی یک سنگ ساختمانی از منشأ آن در معدن، از طریق قرار گرفتن در معرض عناصر زمانی که برای یک ساختمان استفاده می شود، تا فرسودگی نهایی آن توضیح داده می شود.

سپس ساختار ساختمان‌های سنگی با توضیحاتی در مورد مکانیک ستون‌ها، فانوس‌های دریایی و دیوارها، طاق‌ها، پل‌ها، تکیه‌گاه‌ها و طاق‌های سقف، به‌علاوه قلعه‌ها و کلیساها مورد بحث قرار می‌گیرد.

камень для облицовки дома — сланец

توالی سبک های معماری تاریخی ساختمان های سنگی از روزهای اولیه تا ساختمان های پست مدرن توضیح داده شده است.

توجه ویژه ای به دو معمار مشهور شده است: ویترویوس رومی و سر کریستوفر رن انگلیسی که طراحی و نظارت بر ساخت کلیسای جامع سنت پل در لندن را بر عهده داشتند.

برای نشان دادن بسیاری از مفاهیم ارائه شده، دو ساختمان سنگی نمونه به تفصیل شرح داده شده است: یادبود آلبرت در لندن و کلیسای جامع دورهام در شمال انگلستان.

ساختمان اول به دلیل اینکه از یک قرنیز از سنگ های مختلف ساختمانی تشکیل شده است و ساختمان دوم به دلیل معماری و مکانیسم های پوسیدگی ماسه سنگ آن بسیار جالب است.

در فصل پایانی، ساختمان‌های سنگی ویران شده مورد بحث قرار می‌گیرند دلایل زیادی برای پوسیدگی آنها و امکان “تولد مجدد” آنها از طریق ثبت دیجیتالی هندسه آنها.

این کتاب بیش از 350 صفحه دارد و با بیش از 450 نمودار و عکس رنگی از سنگ های مختلف و ساختمان های سنگی مرتبط به تصویر کشیده شده است.

دانش خوانندگان از موضوع با این تصاویر و متن توضیحی مرتبط به شدت افزایش می یابد. یک بخش منابع گسترده و کتابشناسی نیز گنجانده شده است.