شال چروک بلند که موجب زمین خوردن فوتبالیست معروف در هنگام بازی شد

شال چروک بلند یک روسری بزرگ است که می توان آن را بافته یا بافته کرد. اولین شال در قرن پانزدهم در کشمیر ظاهر شد. آنها را به صورت شنل های مربعی و از ترمه درست می کردند.

به لطف اندازه بزرگ شال، حتی نسخه کلاسیک روسری را می توان به چیزی عجیب تبدیل کرد. برای این کار باید شال را از وسط تا کرده و با زاویه زیاد روی سینه پهن کنید. انتهای بلند شال را باید پشت گردن آورد و آزادانه مثل یک گردنبند جلو آورد. برای تکمیل ظاهر، می توانید آنها را با یک کمربند در قسمت کمر ببندید.

گزینه پوشیدن شال به عنوان روسری که از آب و هوای بد محافظت می کند بسیار محبوب است. برای انجام این کار، محصول را از وسط تا کنید و سپس آن را آزادانه روی سر ببندید و انتهای شال را زیر قسمت بلند آن پنهان کنید.

در تابستان، بسیاری از دختران مدرن از شال های مات به عنوان تاپ های بداهه استفاده می کنند که ساختن آن فوق العاده آسان است. دو لبه مجاور شال باید در پشت گردن و دو لبه دیگر – در اطراف کمر بسته شود و محصول را در جلو صاف کنید.

یک روش ساده برای بستن شال روی سر که هر ظاهری را متنوع می کند. شما باید لوازم جانبی را چندین بار به صورت مورب تا کنید و سپس آن را دور سر خود بپیچید و آن را به صورت گره بزنید. انتهای آزاد را می‌توان در بافت خود بافته یا به سادگی بافته کرد و لبه‌های بلند شال را در جلو رها کرد.

شال

یکی از ساده‌ترین و محبوب‌ترین راه‌ها برای پوشیدن تیپت، قرار دادن آن روی شانه‌هایتان است. خوب است زیرا نه تنها هرگز از مد نمی افتد، بلکه به دلیل سادگی است. این گزینه برای پوشیدن استود با لباس های مختلف مناسب است.

یکی دیگر از راه‌های محبوب و نسبتاً ساده، که معمولاً گزینه اول را تکرار می‌کند، انداختن یک گلوله روی شانه‌های خود است و آن را با یک سنجاق تزئینی جلوی آن محکم کنید. در این صورت نیازی نیست نگران لیز خوردن لوازم جانبی خود در حین حرکات دست باشید.

روش بعدی تا حدودی شبیه به روش قبلی است – دو طرف دزدی نیز باید با سنجاق بسته شود. با این حال، خود لوازم جانبی باید به گونه ای قرار گیرد که یکی از انتهای آن به طور قابل توجهی بلندتر باشد و آزادانه به جلو بیفتد.

تاریخچه روسری روسی که اوبروس نامیده می شد در قرن دوازدهم از بین رفت. از زمان های قدیم، آنها را نیز “به ازای هزینه” از یک تکه پارچه نازک و سبک می پوشیدند. چادر یا روسری یکی از مهم ترین و رایج ترین عناصر لباس روسی است.

روسری ارتباطی با جشن محافظت از باکره دارد که فقط در کلیسای ارتدکس روسیه وجود دارد. تمام تغییرات در زندگی یک زن در آرایش سر او منعکس شد.