شرکت کفش ایمنی نسوز بعد از اخراج مدیر عاملش دچار برشکستگی شد

معیارهای انتخاب کفش ایمنی نسوز این جوامع  سال های خدمات MFI طولانی تر، و تعداد بیماران ثبت شده بیشتر بود.

فهرستی از خانواده های آسیب دیده از دفتر مرکزی MFI دریافت شد. MFI تا سال 2013/2014 در تمام کبل ها (پایین ترین واحد اداری) که در آنها کلینیک های کمک رسانی فعال بودند، کفش ها را برای کودکان کوچکتر خانواده های آسیب دیده توزیع کرد.

کارکنان کلینیک کمکی با استفاده از آخرین لیست توزیع کفش که شامل اطلاعاتی در مورد سن و جنس کودکان، تعداد خواهر و برادرهای خانواده که کفش دریافت کرده‌اند، و کبل محل سکونت، خانواده‌های آسیب‌دیده (خانوار) واجد شرایط مطالعه را شناسایی کردند. فهرست خانوارها در فهرست توزیع کفش به عنوان یک چارچوب نمونه‌گیری عمل کرد.

تعداد کل بیماران پودوکونیوز ثبت شده توسط MFI در منطقه در زمان مطالعه بیشتر از این است، زیرا کفش‌ها فقط برای خانواده‌هایی با کودکان در سن مدرسه توزیع می‌شد.

چارچوب نمونه گیری از مجموع 261 خانوار در ولسوالی داموت پولسا، 405 خانوار در ولسوالی اوفا و 297 خانوار در ولسوالی بولو سوره تشکیل شده است.

با توجه به تنوع در تعداد خانوارها به تفکیک منطقه، از روش نمونه گیری احتمالی متناسب با اندازه برای انتخاب 90 خانوار از ناحیه داموت پولاسا، 139 خانوار از ناحیه اوفا و 101 خانوار از منطقه بولوسو سوره استفاده شد.

کفش

ما بیست درصد از خانوارهای نمونه را در چارچوب نمونه‌گیری هر منطقه در فهرست ذخیره نگه داشتیم تا در صورت غیبت پاسخ‌دهنده واجد شرایط، گردآورندگان داده بتوانند به راحتی جایگزین شوند. فهرستی از خانوارهای نمونه کد شده با اعداد تصادفی به هر گردآورنده داده داده شد.

در هر خانوار نمونه گیری، یک سرپرست خانوار و یک فرزند انتخاب شدند. در خانوارهایی که بیش از یک فرزند در محدوده سنی داشتند، گردآورندگان داده از روش قرعه کشی برای انتخاب یک فرزند برای تکمیل نظرسنجی استفاده کردند.

معیارهای واجد شرایط بودن برای کودکان (9 تا 15 سالگی و ب) عاری از پودوکونیوز بود. سرپرستان خانوار داده های اجتماعی-اقتصادی را برای خانواده خود ارائه کردند.