صحبت های برندان مک کارتی در مورد روپوش بیمارستانی

برندان مک کارتی، یکی از محققان، می‌گوید: «اگر می‌خواهیم تغییری معنادار ایجاد کنیم، بسیار مهم است که با شرکت‌هایی شریک شویم که در آن محصولاتی را در جهان عرضه می‌کنیم که طول عمر و تأثیرگذاری دارند، و درک کنیم که چگونه می‌توانیم تأثیر اجتماعی خود را اندازه‌گیری کنیم».

استادیار و مدیر برنامه مسیر Systems and Materiality در Parsons که دانشجویانش در طراحی لباس کمک کردند.

هدف این مسیر این است که دانش آموزان را با تمام بخش های مرتبط طراحی مد، از جمله تامین مواد، نیروی کار، شیوه های تولید، مدیریت زباله و بازیافت آشنا کند.

لباس مجلسی آبی روشن MedStar در حال آزمایش ویژگی های پیوندها در هر دو طرف بدن، یکی در داخل و دیگری در خارج است.

آستین‌های گشاد با گیره‌های پلاستیکی که اجازه می‌دهد تا بازوها به راحتی در مواقعی که نیاز به IV باشد، در معرض دید قرار گیرند. یک جیب جلو با یک شکاف برای دستگاه هایی که علائم حیاتی را نظارت می کنند.

جیب های جانبی برای روپوش پزشکی شیک؛ و یک پلیسه مخصوص طراحی شده در پشت برای رفع مشکل پشتی فوق الذکر.

این محصول از ترکیب پنبه و پلی استر ساخته شده است که ریچل ساکس راموس، رئیس محصول Care and Wear، آن را به عنوان یک اتاقک بیمارستانی توصیف می کند و می تواند در برابر چندین دوره شستشو مقاومت کند.

ایرنه لو، دانش آموزی از پارسونز که روی لباس کار می کرد، گفت که چالشی که کل کلاس با آن دست و پنجه نرم می کرد این بود که چگونه لباسی بسازند که به پزشکان دسترسی آسان را بدهد و در عین حال فروتنی را نیز ممکن سازد.

خانم لو گفت: “با روپوش پزشکی سینا، دلیلی وجود دارد که پشت آن بسیار باز است.” راه حل های دانش آموزان – پلیسه جعبه و گیره های پلاستیکی – دکتر اسمیت را تحت تاثیر قرار داد.

دکتر اسمیت گفت: “با ضربه زدن، آن را پایین می آورید و نیمی از قفسه سینه آنها نمایان می شود.” “شما می توانید جلوی یک بیمار را بدون نیاز به پوشاندن اضافی معاینه کنید. این به شما دسترسی فوق العاده ای می دهد و بیمار احساس امنیت، محافظت و راحتی می کند.»

پلیسه جعبه در پشت “مانند یک شکاف دامن غول پیکر عمل می کند که می توانید آن را باز کنید تا دسترسی کامل داشته باشید، اما اگر در اطراف راه می روید یا در E.R منتظر می مانید، در حال استراحت نیستید، که بزرگترین نقطه درد برای همه بود.

” خانم ساکس راموس گفت. این روپوش پزشکی جدید در رنگ‌های کوچک، متوسط، بزرگ و چاقی عرضه می‌شود که با پارچه‌هایی در رنگ‌های مختلف که به یقه دوخته شده‌اند مشخص می‌شود.

خانم لو گفت: «این واقعاً به نسل طراحان من بستگی دارد که به آینده نگاه کنند و دریابند که چگونه سیستم مد را تغییر دهند و آن را پایدارتر کنند.

«من می‌خواهم روی ایجاد روپوش پزشکی خارجی مبتکرانه تمرکز کنم که واقعاً به افراد در مسائل زندگی واقعی کمک می‌کند، نه اینکه دائماً مجموعه‌ای پشت سر مجموعه، فصل به فصل عرضه کنم.

آیا واقعاً می‌خواهیم منابع، زمان و انرژی خود را در چرخه‌هایی از این قبیل بگذاریم؟»

  • منابع:
  1. The Hospital Gown Gets a Modest Redesign
  • تبلیغات:
  1. با فرستادن موزاییک به فضا یک شبه میلیاردر شوید.
  2. مبل سلطنتی که منجر به ازدواج شده است
  3. استفاده از زرشک برای مومیایی کردن در مصر باستان
  4. خرما چگونه بیماریها را درمان میکند؟