قهوه اصفهان با گز شیرین مثل یک معجزه است

قهوه نوشیدنی ای است  قهوه اصفهان که با قرار دادن 5 دانه قهوه در داخل یک کیگ تهیه می شود یا از سالن Stardrop برای Gold.png300g خریداری می شود.

در بازار شبانه، یک فنجان قهوه رایگان در هر شب را می توان از تاجر کویر تهیه کرد.

اگر بازیکن صاحب یک قهوه ساز باشد، می تواند هر روز صبح یک فنجان قهوه رایگان تهیه کند اگر بازیکن هنوز خانه مزرعه را ارتقا نداده باشد، ممکن است گاهی اوقات قهوه در جعبه های عرضه در مزرعه ساحلی پیدا شود.

پوشیدن یک حلقه جاوا داغ به هیولاها فرصت 25 درصدی می دهد که هنگام کشته شدن قهوه بیاندازند.

هنگامی که مصرف می شود، سرعت +1 را برای 1 متر و 23 ثانیه به بازیکن می دهد سرعت اسب بازیکن نیز افزایش یافته است.

به‌عنوان یک نوشیدنی، بوفه‌های آن با هر غذای علاقه‌مندی (از جمله اسپید) کنار هم می‌رود، اما جایگزین هر نوشیدنی علاقه‌مند دیگری می‌شود (مثلاً از تریپل شات اسپرسو، زنجبیل یا چای سبز).

برخلاف سایر محصولات Keg، قهوه به عنوان یک کالای صنعتگر در نظر گرفته نمی شود بنابراین قیمت فروش آن هیچ سودی از پیشه صنعتگر ندارد.

همچنین، قهوه را نمی توان به فروشگاه جنرال فروخت. باید با استفاده از سطل حمل و نقل فروخته شود.

توجه داشته باشید که برای تهیه قهوه باید از 5 دانه با کیفیت یکسان (معمولی، نقره ای یا طلایی) استفاده شود. بشکه لوبیاهایی را که در یک پشته 5 تایی نباشند نمی پذیرد.

عمر اقتصادی درخت قهوه حداکثر 30 سال است. این درختچه چند ساله است و ارتفاع آن به 10 متر می رسد. اولین گل ها در سن 3 تا 4 سالگی تولید می شوند و به رنگ سفید مایل به کرم و رایحه شیرین هستند و به صورت دسته ای در محور برگ ها ظاهر می شوند.

دو تخمک بارور شده از تخمدان گل قهوه دو ماه پس از لقاح شروع به رشد می کنند تامین آب کافی برای شکستن خواب در ماه سوم مهم است.

اندازه تخمدان افزایش می یابد و کیسه جنینی رشد می کند و با آندوسپرم پر می شود. وزن و حجم میوه ها تا پایان ماه پنجم پس از لقاح به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

بین ماه‌های ششم و هشتم پس از لقاح، میوه به بلوغ می‌رسد که به‌وسیله یک درخت بیضی شکل به طول 18 میلی‌متر و قطر 10 تا 15 میلی‌متر نشان داده می‌شود.

میوه رسیده دارای رنگ قرمز روشن یا زرد است و به آن «گیلاس» نیز می گویند.