مردی که زن و چهار فرزندش را کشت تا بتواند شادتر زندگی کند!

پلیس تهران اعلام کرد: مردی برای این که بتواند شاد زندگی کند زن و چهار فرزند خود را کشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در این زمینه ما را همراهی کنید.

آش رشته شمالی

آش رشته، این غذای محبوب و خوشمزه ی اصیل، ایرانی با حبوباتی مقوی و سرشار از ویتامین که یکی از سالم ترین غذا ها در سفره ایرانی محسوب می شود مورد علاقه همگان بوده مخصوصاً در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان هنگام افطار در ماه رمضان زمانی که مهمان دعوت می کنیم برای افطاری آش رشته شمالی بهترین گزینه برای سفره افطار می باشد.

 

دارچین لوله ای

یکی از انواع ادویه که جز دسته مزاج گرم است و در طب سنتی از طرفداران بیشماری برخودار می باشد دارچین است که به دو صورت پودری و لوله ای در بازارهای داخلی به صورت اصل، تازه و مرغوب خرید و فروش می شود. دارچین لوله ای خواص فراوانی بهره مند است اما چند مورد آن همچون افزایش قوای و سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از آلزایمر و سرطان از مهم ترین ترین فواید و خاص درمانی این ادویه می باشد.

نوشابه خانوده ایران

این روزها یکی از پر مصرف ترین و پر طرفدار ترین نوشیدنیها نوشابه و دوغ محلی می باشد که به صورت خانواده و کوچک در کشورهای بزرگ و پر جمعیتی مانند ایران، ترکیه و آمریکا تولید و عرضه می شود. نوشابه خانواده ایران مانند انواع خوردنی های دیگر اگر بیش ‌از اندازه استفاده شود می‌ تواند برای بدن انسان مضر باشد که اگر آن را بیشتر مصرف کنید مقدار عوارض آن محسوس‌تر خواهد شد. لازم است که بدانید نوشابه ‌ها برای دندان مضر می ‌باشند.

عناب کوهی

این میوه پر خاصیت گرمسیری به رنگ قرمز یا زیتونی دیده می شود و قیمت عناب به صورت کیلویی محاسبه می شود. با توجه به خواص آن میزان خرید و فروش عناب خشک و عناب کوهی در میدان تره بار کشور با رشد چشمگیری همراه بوده است. درختچه این میوه دارای برگ سبز است که با خاکهای مرطوب و سرد رابطه ی خوبی ندارد و تنها در مناطق گرمسیری قادر به رشد می باشد.