مشاهده دو جسم عجیب با رفتاری غیر عادی در فضا!

محققان و دانشمندان حرکت غیرعادی دو جسم را در فضا با تلسکوپ را رصد کردند. برای خواندن ادامه مطالب و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

گوگرد مایع اصفهان

گوگرد یک نافلز بد مزه و بد بو است که رنگی زرد دارد. گوگردی که به صورت صنعتی در مقیاس عظیم تولید می شود را گوگرد مایع اصفهان می گویند که در اصفهان نیز تولید می گردد و حدوداً در سراسر جهان. سالانه ۳۵ میلیون تن با روند افزایشی تولید می شود.

عینک آفتابی مردانه

یکی از مفیدترین و زیباترین اکسسوری که از چشمانتان شما محافظت می کند متناسب با استایل اسپرت و شیک به شما می دهد در این سایت فروش عینک آفتابی مردانه لاکچری اورجینال موجود می باشد این کالا در برابر اشعه خورشید و بازتاب نور از چشمتان محافظت می کند.

گلاب دو آتیشه

یکی از چاشنیهای غذاهای ایرانی و فرنگی گلاب دو آتیشه بوده که دارای عیار مختلفی می باشد، قیمت آن نسبت به درجه گلاب متفاوت بوده که معمولا عیار بالا از قیمت بیشتری برخوردار بوده است. گلاب دو اتیشه با شیوه متفاوتی تهیه شده دارای عطری چندین برابر گلاب معمولی بوده که غذاها را عطر آگین تر می کند.

قیمت پالت چوبی

پالت به سازه های محکمی می گویند که ابزاری مهم در حمل و نقل کالا هستند. به این دلیل که پالت ها ماندگاری بالایی دارند بازار خرید و فروش مدل های دسته دوم آن پر رونق است و معمولاً از جنس چوب، فلزات یا پلاستیک تولید می گردد. قیمت پالت چوبی به کیفیت آن بستگی دارد.