کیف چرمی لام در بازار کالاهای لوکس

کیف چرمی لام (LAM) یک مارک مد بحرین است که به سمت بازار کالاهای لوکس هدایت می شود.

این شرکت در سال 2018 توسط طراح لولووا عبدالرهمن آلماننای تأسیس شده است ، این شرکت متخصص در کیف های باکیفیت ، کیف چرم اداری زنانه ، کیف پول ، چمدان ها و سایر لوازم جانبی دست ساز از چرم برنزه سبزیجات است.

لام مخفف نام کامل طراح است. نام به زبان عربی نامه (ل) است که به معنای “چوب” به زبان سریانی است. در کتاب ها و رویاهای تاریخ ، یک چوب نمادی از قدرت برای صاحب آن ، و کمک و وسیله محافظت از یک مسافر است.

تعادل کاردستی صنعتگر با یک مدل تجاری پایدار ، کیسه های چرمی این شرکت بدون مواد شیمیایی مضر تولید می شود.

روش های مختلفی برای برنزه کردن چرم وجود دارد ، اما چرم برنزه شده از سبزیجات به معنای این است که مخفی کاملاً و به طور طبیعی پردازش می شوند.

لام از یک فرآیند سنتی و هنری استفاده می کند که از اسیدهای تانیک که به طور طبیعی در پوست ، شاخه ها و برگ گیاهان و میوه ها اتفاق می افتد ، بهره می برد.

روند واقعی برنزه شدن بین یک تا سه ماه طول می کشد.

در حالی که روش های صنعتی برای درمان چرم اغلب ارزان تر و آسان تر برای تولید انبوه است ، محصولات دست ساز LAM به دلیل فرآیند طبیعی برنزه شدن که برای ساختن آنها ، سایه های حاصل و ویژگی های کلاسیک آنها استفاده می شود ، بی نظیر هستند.

این شرکت به عنوان یک برند وارد بخش کالاهای چرمی در بحرین ، قصد دارد یک نیروی غالب در بازارهای محلی و جهانی باشد.

یک مارک نوآورانه و خلاق ، لام کیف چرم زنانه با کیفیت بالا و با طراحی منحصر به فرد را به مشتریان خود ارائه می دهد.

ساختن میراث برند
در بازار کالاهای لوکس رایج است که پرتفوی قوی مالکیت معنوی (IP) را در پشت مارک های معروف پیدا کنید.

این اوراق بهادار IP تمایل به ارزش قابل توجهی (اگر نه با ارزش ترین دارایی) کل شرکت ها باشد.

با توجه به این نکته ، لام می دانست که IP نقش مهمی در استراتژی برندسازی خود دارد. جستجوی محافظت از علائم تجاری اولین گام اساسی در برنامه ریزی استراتژیک شرکت بود.

لام مارک تجاری کیف چرم طبیعی اداری خود را با کمک یک وکیل ثبت کرد. این امر باعث شده است تا اعتماد به نفس خود را برای ادامه سرمایه گذاری و تدوین استراتژی برندسازی خود تجدید کند.

لام معتقد است که دانش در مورد IP باید گسترده تر باشد. خانم عبدالرحمن آلماننای از دیدن آن در سیستم آموزش و پرورش در همه مراحل استقبال می کند ، زیرا این امر باعث آگاهی از مزایای حقوق IP از سنین جوانی می شود.

او همچنین معتقد است که دفاتر ملی IP نقش مهمی در حمایت از شرکتهای کوچک و متوسط ​​(SME) مانند شرکت تولید کیف چرم رودوشی مردانه دارند. لام قهرمان IP شده است و به طور فعال سایر شرکتهای کوچک و متوسط ​​را تشویق می کند تا از ابتدا از حقوق IP خود محافظت کنند.

  • منابع:
  1. LAM Leather Bags: Embracing Tradition
  • تبلیغات:
  1. پالتی که با آن می توان ماهی صید کرد!
  2. خراطی بر روی چوب | مرکز طراحی و خراطی روی چوب
  3. خیار گاز زده توسط شاهزاده عرب به مزایده گذاشته شد!
  4. کشف یکی از مخوفترین گودالهای جهان در ایران !!