واردات اتصالات مستر پایپ به کشور چین ممنوع شد

اتصالات مستر پایپ سه طرفه L که به عنوان اتصالات خروجی جانبی 90 درجه یا اتصالات گوشه نیز شناخته می شود، معمولاً برای ساختن یک مکعب یا جعبه از لوله PVC استفاده می شود.

ساختن انتهای رج یا قطعات گوشه روی گلخانه های PVC یا پروژه های دیگر ساختمان PVC مفید است.

هر سه خروجی سوکت های بدون رزوه به رنگ سفید هستند. اتصالات 2 اینچی بر روی PVC جدول 40 یا PVC درجه مبلمان 2 اینچی قرار می گیرند.

لطفا از قطر داخلی اندازه گیری کنید. PVC با قطر بیرونی اندازه گیری نمی شود، این منجر به دریافت اتصالات بسیار بزرگ برای لوله شما می شود.

این 2 اینچ 3 جهته دارای درجه مبلمان هستند که به این معنی است که اتصالات دارای روکش بدون علامت و براق است.

از این اتصالات برای پروژه های لوله کشی استفاده نکنید. لوله پی وی سی 2 اینچی دارای قطر بیرونی 2.375 اینچ است. ساخت ایالات متحده آمریکا

اتصالات لوله پی وی سی 2 اینچی 5 طرفه معمولاً برای ایجاد تکیه گاه های مرکزی در هنگام پوشاندن یک منطقه بزرگ با ساختار PVC استفاده می شود.

برای ساخت پایه های آبپاش، تجهیزات چابکی سگ و سایر امکانات بی پایان مفید است. پنج خروجی سوکت های بدون رزوه سفید هستند.

اتصالات

اتصالات 2 اینچی بر روی 2 اینچ جدول 40 PVC یا PVC درجه مبلمان قرار می گیرند. پی وی سی با قطر بیرونی اندازه گیری نمی شود و انجام این کار باعث دریافت اتصالاتی می شود که برای لوله شما خیلی بزرگ هستند.

مبلمان به این معنی است که این اتصالات دارای یک غیر است. مشخص شده و براق است.

از این اتصالات برای پروژه های لوله کشی استفاده نکنید. ساخت ایالات متحده آمریکا. لوله پی وی سی 2 اینچی دارای قطر بیرونی 2.375 اینچ است.

به طور نادرست نصب نشده است، ما در معرض نشت آب در استفاده های بعدی هستیم. فناوری ذوب داغ لوله PPR چیست؟

دستگاه جوش به منبع تغذیه متصل است (برای این ایمنی، منبع تغذیه باید مجهز به سیم محافظ اتصال به زمین باشد).

هنگامی که چراغ نشانگر قرمز خاموش و چراغ نشانگر سبز روشن است به این معنی است که دستگاه جوش وارد حالت کنترل خودکار شده است و سپس می توان عملیات را شروع کرد.

وقتی چراغ قرمز و سبز به طور متناوب روشن می شوند، به این معنی است که فیوژن اسپلایسر تحت کنترل است و استفاده از آن در این زمان تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.